onsdag 6 september 2017

Placeringskorten, ja!


Jag hann ju inte så mycket som jag tänkte där i Solnahallen, men som sagt - jag hittade ju pappret! Det fanns TRE kvar, och jag vill använda även baksidan, så det blev minsann till att pilla och millimetermäta!



Första gången jag använt mig av
 löpande-band-metoden! 



45 stycken. Pappret är från Reprint, och jag tror
att det har utgått, så jag var rädd om varenda millimeter!
Baksidan var nämligen perfekt att stansa ut de små
cocktailglasen med!
När man la dien exakt rätt mellan blå och gula rader
så blev det liksom som en liten drink!
Men det var på millimetern att det gick...
Med lite kreativ boost blev det fyrtiofem stycken.
Namnet skar jag ut med
die och fäste med distanstejp så det ploppade ut lite.
Nöjd scrappare, nöjd kund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar