onsdag 6 september 2017

Beställningskort till 30-åring

 Jag fick en beställning på ett födelsedagskort. Man, sportig, 30 år. Bestämde mig för den här side-stepvikningen - jag älskar den! Det är roligt med lite nivåskillnader på ett kort, tycker jag - och så är det lätt att peta ner skojiga detaljer. Hade från början ingen aning om vad sjutton jag skulle börja med, så det fick bli en titt i filerna på Cameon. Där hittade jag skidorna och pokalen, det kändes rätt och sen gick det liksom av sig själv. Guld och blått hittade till kortet alldeles själv, och det var vansinnigt roligt att göra. Beställaren blev galet nöjd, födelsedagsgossens mamma var ännu mer galet nöjd - och JAG var nöjd!


Pokalen och skidorna är skurna med Cameon. Glaset, stjärnorna
och vimplarna är alla dies jag stansat ut i Biggan. 



Jag tycker om att dressa och dekorera HELA kortet.
Min lilla stämpel med mitt namn sitter undertill. Jag fäste också
en liten pappersspärr så inte kortet glider isär utan står stadigt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar