onsdag 6 september 2017

Fru L rensar hyllorna

Det jobbade en kvinna i huset där min arbetsplats finns. Hon fick nys om att jag
hade kortmakeri som kortmakare, och när hon kikat igenom mitt fotogalleri beställde hon
första kortet, och det har blivit många fler sen dess. Nu har hon nyligen flyttat till Skåne, och 
förklarade bestämt att hon var tvungen att ha ett litet lager med kort hemma - "man vet ju 
aldrig när de kommer till pass". Jag fotade de få jag hade på hyllorna och hon svarade raskt
i vändande sms: Jag tar dem. Sagt och gjort - jag packade ner dem och skickade. 
Det var lite blandat, sidestepkortet jag vann utmaningen i Solnahallen med...ett chokladkort
som kan vara väldigt praktiskt att ha hemma..samt några "vanliga". 
Nu är det bara drygt tre månader till jul, och jag får nog sätta fart. Fru L tycker nämligen om
att skicka handgjorda julkort, haha! 














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar