onsdag 11 november 2015

Tackkort i rosenpapper

Det här vansinnigt vackra pappret fick jag av en god scrappingvän och jag har inte nänts sätta saxen i det förrän jag hade en bra plan för det...så när dottern fyllde år och mommo hade med sig en födelsedagspyjamas från en svägerska vi inte träffar så ofta, kändes det så rätt att göra ett tackkort med just det här pappret. Den vackra spetsen har jag också fått - av en annan fin scrappingvän.
De söta hörnen är Marianne Design, utstansade i Biggan, den fina bilden är klippt ur pappret - rosenmönstret är baksidan...jag önskar verkligen jag hade tio ark! Pärlorna liksom det pärlemoglänsande pappret till hörnen och mellanlagret är från ICA Maxi, den tunna swirlen är utskuren med Cameon...rosorna är nog köpta lite varstans.  Jag är riktigt nöjd med det här kortet, hoppas nu tant Ulla blir glad!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar