torsdag 12 november 2015

Änglar, änglar

Jag älskar verkligen att göra julkort med änglamotiv! Här är ännu ett : i ljusa toner med inslag av lite glitter och guld. Den vackra spetsen jag använde på tackkortet häromdagen fick pryda även det här kortet. Jag har använt en die från Spellbinder för att stansa ut bilden och formerna bakom. Sen är det Biggan och Cameon som fått jobba - utskurna julstjärnor och utstansade blad och barrkvistar. Jag har emobossat bakgrundspappret och bilddelen med Stampendous Shabby White; jag tycker det lyfter hela utseendet på ett annars ganska neutralt papper. Pärlor i mjukt vitt och lite gulare toner fick rama in det ytterligare. Och så de söta metallhörnen från PY Hobby, såklart! 
Än så länge är det material från förra och förrförra ( osv) året - men igår beställde jag faktiskt lite nya papper. Det blir förhoppningsvis lite julkorts-träffar framöver, så det gäller att ha gott om det! 

Vem som ska få kortet? Inte en aning än! Det är den SVÅRA biten, haha! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar