tisdag 17 november 2015

Mera tomtar!



Ja, det blev en tomte till av bara farten - bilden var liksom så tacksam och Majas nya papper är verkligen lätta att använda! Julpumlorna är en die från Memory Box, och granparet är utskuret med Cameon. Tomten är från Majas julkollektion som sagt, och runtom är det vanlig cardstock i rött och grått. Kantremsan på tomtepappret bestod av texten "A Merry Christmas" - så den var ju bara att klippa ut och chalka lite. Jag har raspat kanterna och chalkat dem med Walnut Stain för att få en lite sliten framtoning. Jag ville egentligen inte ha på glitter alls, men granarna blev lite platta, så det fick bli lite glitterlim, Frosted Lace tror jag att jag tog. Embossat det rutiga pappret med lite Aged Silver.
Ja, det var väl det...få se om det blir tre tomtar i rad, eller om jag chockar mig själv med något helt annat!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar