fredag 23 oktober 2015

Mer julänglar

Ännu ett änglakort av det enklare slaget. Nu väntar jag på att kreativiteten ska slå mig med häpnad och stå som spön i backen...det ploppar upp små bilder i huvudet, men jag får inte fatt i dem. Men nu är skolan slut - och mellan jobbsökningarna ska jag njuta av kortmakeriet!

Till det här kortet har jag använt papper från förra julen - Joys serie Winter Wonterland. Jag har glossat och glittrat lite på framsidan- fyllt i de små stjärnor som är mönster i pappret. Bilden är utskuren ur ett mönsterpapper som legat ett tag. Fina metallhörn från Pyhobby och så ett band som också legat nåt år. Bandet är lite i smalaste laget tycker jag nog, men det var det som passade bäst.
Runda dies och så den fina texten som också är en die. Den har jag använt flitigt, men minns inte vilket märke det är. Tjaaa, det var väl det. Inga märkvärdigheter, men helt okej.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar