lördag 17 oktober 2015

Julkort med fåglar


De senaste veckorna har gått åt till att plugga inför prov, men nu är dagarna räknade...snart är min sista termin slut och jag får förhoppningsvis tillbaks min fritid! Jag tycker inte jag kommit igång riktigt än, men petar lite bland överblivet material från förra året - tänkte jag åtminstone skulle använda upp bilder, utskuret och lite småkrafs som ligger i lådan. Den här bilden tycker jag är så söt  ( jag älskar småfåglar!) så den ville jag använda. Papper i samma färgtoner, uppiffat med lite guldembossing och grankvistar i guld fick passa till. Än har inte den där särskilda känslan infunnit sig, den där känslan som brukar få fantasin att skutta åt alla håll och kortvarianterna stå som spön i backen - men det kommer väl. Snart är november här, och då kan man ju nästan räkna ner till jul...
Snart lägger jag undan böckerna och börjar med pyssleriet på riktigt! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar