tisdag 11 april 2017

2017 års första alster...

Nu avgav jag inte något nyårslöfte, men ett lämpligt sådant hade varit att verkligen ta tag i det där med bloggen och pyssla om den och hålla den uppdaterad. Det här får bli ett nästan-löfte! Året började med ett julko...nä, jag bara skojade! Ett beställningskort till en kollegas 30-årsdag fick bli en härligt övergång från jul till nytt år:


Här är ett annat kort jag fick beställning på: 


Och så ett kort till min systers 50-årsdag: 



Och ett till min pappas födelsedag: 

 

Dottern gjorde det väldigt klart för mig kvällen innan alla-hjärtans att hon förväntade sig ett kort, haha så det var bäst att snabbt sno ihop ett: 


 

Och så ett annat kort jag gjorde till en beställning: 



Och så fyllde maken år... 



Och sen så blev det påsk! Men det blir ett helt eget inlägg....för nu är jag nästan i fas!!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar