onsdag 26 augusti 2015

Julkort i rött och guld


Ikväll blev jag så innerligt trött på upplupna räntekostnader och TWh omvandlat till grundpotenser att jag efter åtta timmars stret över böckerna gav mig själv ledigt. Denna ljuvliga hobby! Så fort fingrarna får bläddra bland papper och börja på ett nytt alster blir själen lugn och snäll; fylls till brädden av rosa fluff. 

Jag började på ett änglakort för några dagar sen, men nu när studierna är i full gång så har jag fått överge idén om ett kort per kväll.  (Yeah right, som om det någonsin var en rimlig idé...)

Hursom - nu blev det klart och ja, jag är ganska nöjd. Har ju fått närma mig den mer klassiska stilen i sakta mak från CAS-korten...och det är ju inte helt lätt, haha!  

Här är hon! En av många änglar inför jul. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar